آتریناآترینا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

آترینا عشق مشترک دنیای مادوتا

سال نو مبارک عزیز دلم اومدم با یه خبر خوب

1398/1/18 10:49
نویسنده : مامان و بابا
79 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم عشق همیشگی من

سال نو مبارک

الهی که صدتا از این سالها رو به بهترین وجه ممکن پشت سر بگذاری

و روزی از روز دیگه خوش تر و سرحال تر زندگی کنی میوه دلم

یه خبر دست اول برات دارم

نی نی تو راهیمون یه آجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیه 😂همونی که دلت میخواست

هرچی بهت میگفتم داداشی دوست داری محکم و استوار میگفتی نه

من فقط اجی دوست دارم 

انگار خواست خدا هم با دل کوچیک و پاک تو یکی بود و یه همدم و مونس برات فرستاد

خیلی خوشحالم و از خدا میخوام اون فرشته کوچیک هم که دوباره بهمون لطف کرد یه خانمی مثل تو باشه

تو هم همینجا به من قول بده دستشو بگیری و همیشه با هم دوست و همدم باشین

خواهر خیلی خوبه یه نعمت بزرگ الهیه 

به جرات میتونم بگم مثل مادر

میتونی مثل یه مادر روش حساب کنی

چون تو بزرگتری باید دستشو بگیری و یه دوست و همدم و مونس واسه خودت داشته باشی

🌻

ایام عید هم رفتیم مسافرت استان خوزستان

جای خوب و قشنگی بود منکه دوست داشتم 

تو هم دختر خیلی خوب و خانمی بودی مثل همیشه 

شیطنت و بچگی ها رو که نمیشه اسمشو اذیت گذاشت اما در کل یه خانم به تمام معنا بودی تو مسافرت 

کلی هم عشق میکردی واسه خودت 

نمیدونم کی فرصت میکنم پست ها رو عکس دار کنم تو اولین فرصت حتما اینکارو میکنم 

نمیدونم یه بلاگ دیگه واسه ابجی کوچولو درست کنم یا همینجا ادامه بدم

ببینم چی میشه فرصت میکنم یه بلاگ دیگه درست کنم یا همینجا بنویسم 

فعلا که ابجی کوچولو در حال مشت و لگد زدن به مامانه و منم کار دارم مثلا تو اداره سر کارم

تازه الان که زنگ زدم بهت تا گوشی رو برداشتی شروع کردی به گله گذاری که چرا پیشم نموندی

مگه قرار نبود دیگه نری اداره

بعدم گفتی فقط دو تا دیگه برو وا دیگه نرو پیشم بمون

الهی من قربون اون قدوبالات برم منم قول دادم یه کم دیگه برم اداره و بعد که اجی اومد پیشتون بمونم 

مثل همیشه به خدا میسپارمتون فرشته های کوچیک خوشبختی من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
30 اردیبهشت 98 10:37
ای جانم خداحفظشون کنه دوتا خواهرای خوشگل رو ....واقعا هم خواهر یه چیز دیگست❤