آتریناآترینا، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آترینا عشق مشترک دنیای مادوتا

تکون بخور دیگه .......

1394/6/22 11:14
نویسنده : مامان و بابا
113 بازدید
اشتراک گذاری

خشکل من سلام

نخودچی مامان و بابا 

خیلی منتظر تکون خوردنات هستم

انگار اینجوری آدم بیشتر متوجه یه نی نی نازی تو دلش میشه 

دیشب تو ماشین نشسته بودم و داشتیم با بابایی گله میرفتیم سمت خونه مامان جون

یهو احساس کردم ته دلم یه چیزی مورمورشدزیبا

مثل ضربان قلب و نبض و اینا

فکر کنم خودت بودی

آخه میگن تکونهای اولش خیلی ضعیفه و باید با دقت حسش کنی

منکه درست متوجه نشدم 

اما گذاشتم رو حساب تکونهای نخودچیم و کلی کیف کردم 

وای میگن تکونهای ماههای آخر خیلی خفنه

انگار میخوای بگی زود باش دیگه منو از اینجا بیار بیرون جام تنگه

ولی تو قول بده محکم نزنیما

فقط درحد یه مشت کوچولو که من حست کنم همین...باشه ؟چشمک

شوخی کردم گلکم محبت

هرکاری بکنی بازم عشق مادوتایی 

بازم با تموم وجود دوستت داریم و عاجزانه از خدا میخواییم

که بهمون توان بده یه خانم تک و زبونزد تو همه زمینه ها تربیت کنیم

بوست دارم هوارتا و منتظر دیدن گل روی ماهت هستیم دوتایی دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)